Saturday 18 May 2013

Isi Buku Nak Kongsi Dengan Anda Tentang Buku

Salam semua ...

Isi buku nak  ucapkan selamat bercuti di hujung minggu. Semoga anda sentiasa gembira dan diberkati oleh Allah S.W.T. Untuk pengetahuan anda, isi buku baru sahaja buat blog ni. Tujuan isi buku buat blog ni adalah nak kongsi dengan anda tentang buku - buku yang isi buku baca. Buku - buku yang isi buku baca bukan hanya buku - buku fizikal tetapi termasuk buku - buku digital

Dengan perkongsian buku - buku ini, isi buku harap anda semua mendapat manafaat dan ilmu serta dapat sedikit sebanyak idea untuk mengaplikasikan ilmu - ilmu yang di ulas oleh isi buku tentang buku yang dibaca.

Berkongsi ilmu untuk manafaat bersama


Ulasan serta perkongsian isi buku ini adalah berdasarkan kepada pemahaman isi buku sendiri serta apa yang isi buku aplikasikan dalam hidup isi buku sendiri. Ianya bukan ulasan profesional, hanya berbentuk perkongsian. Anda juga dialu - alukan untuk berkongsi pendapat dan ulasan tentang buku - buku yang anda baca.

Diharap dengan perkongsian ini akan menjadikan anda semakin berilmu dan maju jaya dalam apa jua bidang yang anda lakukan.

Isi buku juga berdoa supaya anda mendapat keberkatan serta rahmat dalam menjalani hidup anda.

Salam perkenalan dari,

isi buku

No comments:

Post a Comment