Saturday 15 June 2013

RM 1000 Sebulan Hanya Dengan Menulis

Buku seterusnya yang akan saya ulas adalah tulisan seorang yang tidak asing lagi dalam dunia penulisan iaitu saudara Aqif Azizan. Buku yang akan saya ulas ini adalah dalam bentuk buku digital atau senang dipanggil ebook.

Sebelum saya mengulas lanjut tentang buku beliau, saya akan menerangkan sedikit sebanyak tentang beliau. Mungkin ada diantara anda belum mengenali beliau.

Siapakah Aqif Azizan ?


Beliau adalah seorang yang gila menulis sejak dibangku sekolah lagi.Pada waktu itu ramai yang mengatakan beliau hanya melakukan perkara yang sia-sia sahaja. Beliau tidak pernah putus asa. Beliau terus menulis dan menulis sehingga menjadi mahir dan hasil penulisan beliau menjadi semakin baik.
rahsia penulis,rahsia penulis best seller,rahsia penulis ebook,rahsia penulis hebat
Rahsia Penulis
Beliau juga pernah berguru dengan pakar pemasaran no satu di Malaysia iaitu Dr Azizan Osman. Beliau juga ada menulis beberapa buah buku yang juga tidak kurang hebatnya. Hasil dari pengalaman beliau yang berjaya menulis  untuk meraih pendapatan RM 1000 sebulan akhirnya beliau menjadi salah seorang penulis yang berjaya mendapat pendapatan lumayan dari hasil tulisan serta karya-karya beliau.

Beliau juga meraih komisen secara konsisten dari hasil penulisan yang diminta oleh pelanggan untuk menulis surat jualan dan iklan yang berjaya menaikan jualan syarikat.

Buku yang saya akan ulas ini adalah pembongkaran rahsia menjana RM 1000 sebulan hanya dengan menulis. Tajuk bukunya ini adalah Rahsia Mudah RM 1000 Sebulan Dengan Menulis.

Jika anda berminat untuk :

1) Mendapat pendapatan tambahan
2) Belajar cara-cara menulis untuk tambahan kepada gaji anda
3) Cara-cara dalam menulis blog
4) Cara-cara untuk promosi
5) Teknik menjadi pakar dengan pantas
6) Meningkatkan Jualan
7) Mencari Idea penulisan

Buku ini adalah jawapanya. Buku ini akan memberi anda satu perspektif baru dalam menjadikan anda sebagai penulis yang berjaya. Semuanya dibongkarkan oleh saudara Aqif Azizan.

Jika anda berminat untuk mengetahui rahsia mudah RM1000 sebulan dengan menulis, boleh layari pautan dibawah :

RahsiaPenulis.com

Jika anda suka dengan ulasan ini, jangan lupa untuk kongsi dengan rakan anda.

Jika anda berminat untuk mendapatkan ulasan buku-buku terbaru, sila isi nama dan email anda dibawah.





-->

No comments:

Post a Comment